Wydrukuj tę stronę

Informacje

12.11.2015 godzina: 19:47:10

Yokohama W.drive V905 wyróżniona przez ADAC


Przeznaczona do aut osobowych i SUV-ów „zimówka” Yokohamy została wyróżniona w najnowszym teście opon zimowych ADAC. Model okazał się bezkonkurencyjny na suchej nawierzchni ....
Kategoria: Informacje
Napisał: tiptopSebastian

Przeznaczona do aut osobowych i SUV-ów „zimówka” Yokohamy została wyróżniona w najnowszym teście opon zimowych ADAC. Model okazał się bezkonkurencyjny na suchej nawierzchni i zajął drugie miejsce w kompleksowym zestawieniu opon w rozmiarze 205/55 R16 H.

W teście zweryfikowano 35 modeli opon w rozmiarach 16 i 14 cali, zakupionych w otwartej sprzedaży. Sprawdzano i oceniano je według siedmiu kryteriów: zachowanie na suchej oraz mokrej nawierzchni, na lodzie i śniegu, efektywność paliwowa, szybkość zużywania się oraz hałas generowany w trakcie jazdy.

Opona W.drive V905 to jeden z dwóch modeli wyróżnionych najwyższą w tym roku oceną „dobrą”. Japońska zimówka zwyciężyła podczas jazdy na suchej nawierzchni, zajmując drugie miejsce w kompleksowej klasyfikacji 16-calówek.

Opona Yokohama W.drive V905 to ubiegłoroczna nowość dedykowana samochodom wyczynowym, SUV-om i średniej wielkości autom osobowym, zapewniająca precyzję prowadzania w warunkach zimowych nawet przy bardzo dużych prędkościach.

- Wysoka pozycja modelu W.drive V905 w tegorocznym rankingu ADAC nie jest zaskoczeniem – mówi Artur Posłuszny z ITR CEE, firmy będącej dystrybutorem opon marki Yokohama w Polsce. - To efekt najnowszych rozwiązań produkcyjnych zastosowanych przez markę Yokohama, takich jak wzmocniony bark, nowy wzór bieżnika czy udoskonalona mieszanka gumy. Dzięki nim opona uzyskuje bardzo dobre osiągi w szerokim wachlarzu temperatur przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa.

Oponę wyróżnia ponadto innowacyjny skład mieszanki, z wykorzystaniem elementów japońskiej technologii BluEarth – zastosowanie olejku pomarańczowego i mikrokrzemionki zwiększa elastyczność gumy i powierzchnię kontaktu bieżnika z nawierzchnią. Z kolei optymalne rozłożenie wypustek i rowków w bieżniku zapewnia bardzo dobrą trakcję na śniegu podczas manewrów (skręcanie, wychodzenie z poślizgu), a także doskonałe odprowadzanie wody i błota.
źródło: warsztat.pl